Grafik zajęć

październik 2017
P W Ś C Pt S N
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
listopad 2017
P W Ś C Pt S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

PILATES

Zajęcia będą prowadzone w godzinanch dopołudniowych - szczegóły w zakładce -> Aktywny Senior.

metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy    i jak ono pracuje. Sprawia przyjemność, poza lepszymi fizycznymi rezultatami relaksuje i bawi. To wzmacnianie mięśni ciała, ze szczególnym uwzglednieniem głębokich mieśni tułowia odpowiadających za prawidłową stabilizację centralną. Ćwiczenia prowadzone przy spokojnej muzyce i bez obuwia.

Zajęcia dla każdego bez ograniczeń wiekowych.

Zajęcia prowadzi Roksana Orzyszek.

 

 

 

Copyright © 2013. All Rights Reserved.